sobota

Lekko Stronniczy w Katowicach

Znacie video bloga Lekko Stronniczy? Oczywiście że znacie. A jak nie znacie, to zaraz poznacie :) Dwóch dżentelmentów z królewskiego miasta Krakowa odwiedziło Katowice, by łyknąć piwko z miłośnikami, sympatykami i wyznawcami Lekko Stronniczych myśli generowanych przez nich codziennie o 18 na lekkostronniczy.tv.
W Katowicach mimo niemożebnego mrozu byłem i ja. Jakżeby takie wydarzenie bowiem mogło sie obyć bez Błogosławionego za życia, jego magnificencji i ekscelencji Króla Harrolda Pierwszego ! :)

Zatem byłem, piwa nie piłem, bom wygodny i wole 4 kółka :) Ale udało mi sie z Włodkiem i Karolem porozmawiać oraz nagrać kilka krótkich scenek z tego co się w piątkowy wieczór na spotkaniu z blogowym duetem działo. Rzućcie okiem. Sam montowałem obraz :)













gdyby ktoś nie wiedział co robi Włodek Markowicz i Karol Paciorek - oto jeden z najnowszych ich
filmików. Pasuje do bloga idealnie zarówno ze względu na zawartość jak i tytuł filmiku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...